Crash Tag Team Racing
Crash Bandicoot cruises back onto GameCube in this wild racer! The fiendish Dr Neo Cortex has invited Crash to partake in what appears to be a harmless round of racing - but if our Bandicoot buddy isn't careful, he'll end up as roadkill! If you can't outrace your rivals or run them off the road, now you can shoot them out of the way - each car comes with its own fully rotating turret! To make use of it, you'll need to fuse your car together with an opponent's, mid-race, to create a super-car. Or ditch your ride altogether and explore the surreal landscapes of Crash's world on foot, collecting upgrades and unlocking bonus tracks! With split-screen racing for up to eight players, Tag Team Racing will transform any gaming get-together into an all-out party. And with a script that's been penned by one of the creatives behind the Ren and Stimpy cartoon show, Tag Team Racing frequently proves to be as hilarious as it is hectic!