Crash Tag Team Racing
Crash Bandicoot keert terug op de GameCube in een knotsgekke racegame! De duivelse Dr. Neo Cortex heeft Crash uitgenodig voor een op het eerste gezicht onschuldig rondje racen - maar als Bandicoot niet oppast zou hij in die race weleens het loodje kunnen leggen! Als je het op pure snelheid niet redt en er ook niet in slaagt je rivalen van de weg te rammen dan kun je de competitie deze keer ook overhoop knallen - elke wagen is namelijk uitgerust met een uitgekiend wapen! Daarvoor moet je wel tijdens de race je wagen fuseren met die van een tegenstander om een soort superkar te creëren. Het is zelfs mogelijk je vervoer te laten voor wat het is en de surrealistische wereld van Crash te voet te verkennen, op zoek naar verbeteringen voor je karretje en zelfs extra circuits! Het is mogelijk om een spel voor acht spelers op te zetten in opgedeeld scherm, zodat een spelletje Tag Team Racing al snel in een waar feestje uitmondt. Voeg daar nog een hilarisch script aan toe (van de makers van de tekenfilm Ren & Stimpy) en je hebt hiermee een heerlijk hectisch spel in handen! Ook verkrijgbaar in het Nederlands.