The Price is Right
“Come On Down!” to get the latest and greatest The Price Is Right game show experience. Now with even more classic pricing games, new avatars and updated stages! Guess prices to make your way out of Contestant’s Row and on to the main stage, where you will play favourite pricing games, spin the Big Wheel, and compete for your chance at big money and fabulous prizes in the Showcase.