Faceez: Monsters!
Faceez is back, and this time it will give your friends the fright of their lives!Faceez: Monsters! features new disguises and accessories, each more frightening than the other! Werewolves, vampires, zombies... Take pictures of your friends’ faces and turn them into abominable monsters then place them in your own settings for guaranteed fun and laughter. Thanks to the Facebook connectivity of your Nintendo DSi, you can share your monstrous creations with all your friends instantly.