Faceez: Monsters!
Faceez is terug, dit keer om je vrienden de stuipen op het lijf te jagen!Faceez: Monsters! biedt nieuwe kostuums en accessoires, de ene nog griezeliger dan de andere! Maak foto's van de gezichten van je vrienden om ze in weerwolven, vampiers, zombies en andere monsters te veranderen. Plaats ze in je eigen omgevingen voor gegarandeerde lachsalvo's. Maak met je Nintendo DSi verbinding met Facebook om je monsterlijke creaties direct met vrienden en familie te delen.