Castle Conqueror
Castle Conqueror is a real-time strategy game everyone can enjoy. You play a commander who must fight off the enemy empire and save the lives of the people. Lead your soldiers into battle, seize the enemy’s castle and win skirmishes until you destroy the empire on the mainland!
There are five chapters in total, each containing 10 stages. The male and female commander use different types of special cards to dictate events. The Gold cards you receive after completing a stage can be used to upgrade your attributes or to buy items.