Castle Conqueror
Castle Conqueror is een realtime strategiespel voor iedereen. Jij bent de legeraanvoerder die het vijandelijke rijk terug moet drijven en mensenlevens moet redden. Voer je soldaten aan in de strijd, verover het vijandelijke bolwerk en win schermutselingen tot je doordringt tot het hart van het rijk!
Er zijn vijf hoofdstukken in totaal, die allemaal 10 levels bevatten. De mannelijke en vrouwelijke aanvoerder gebruiken verschillende soorten kaarten die het spel een bepaalde wending geven. Met de gouden kaarten die je ontvangt als je een level hebt uitgespeeld kun je je eigenschappen opwaarderen of nuttige voorwerpen kopen.