Biorhythm
This application primarily simulates an electronic device for the calculation of biorhythms. Users can have a momentary value of mental, emotional and physical curves calculated and their diagrams displayed, or ascertain their values for any given date. This application also allows them to determine a percentage of partnership harmony and contains a hidden game as a bonus.Biorhythm models use three cycles: a 23-day "physical" cycle, a 28-day "emotional" cycle, and a 33-day "intellectual" cycle. Each of these cycles varies in a sine wave pattern between high and low extremes, with days where the cycle crosses the zero line described as "critical days" of greater risk or uncertainty.