Biorhythm
Deze applicatie doet voornamelijk dienst als een electronisch apparaat voor de berekening van bioritmes. Hiermee kun je een tijdelijke waarde van mentale, emotionele en fysieke curves berekenen en hier een grafiek van zien, of waardes vaststellen voor een specifieke datum. Met deze applicatie kun je tevens een percentage voor harmonie in je relatie vaststellen en er zit ook een minigame in verborgen, als bonus.Modellen voor bioritmes gebruiken 3 cycli: een fysieke cyclus van 23 dagen, een emotionele cyclus van 28 dagen en een intellectuele cyclus van 33 dagen. Elke cyclus wordt weergegeven in een golfpatroon van hoge en lage extremen, met dagen waar de cyclus over de nullijn gaat, aangegeven als "critical days", van groter risico of meer onzekerheid.