Turn the Nintendo DSi upside down! Play as the Imperial Armada out to destroy the Earth Defence Force in this topsy turvy take on arcade shooters! You control the unsung forces of arcade shooters past with three kinds of ships including giant bosses! Draw a line to send the fighters down. Touch the guards to make them shoot. Make your boss ship fire multiple weapons including an enormous blast that destroys everything in its way! Then take on a friend! Two players can battle each other on one Nintendo DSi system! Will the Earth Defence Force win again? Or will the Imperial Armada find victory at long last?! Turn the tables topsy with A Topsy Turvy Life: The Turvys Strike Back!