Sudoku by Nikoli
With the Nikoli puzzle series, you can enjoy high-quality "sudoku" puzzles created by Nikoli, who gave the world-famous puzzle its name. Nintendo 3DS allows for the realisation of simple and easy-to-play operability.
Sudoku by Nikoli contains 50 sudoku puzzles. Sudoku is a puzzle in which you place numbers from 1 to 9 into a 9x9 grid, divided into horizontal and vertical lines and 3x3 blocks, filling up all of the spaces with the numbers. With everything from simple puzzles to super-difficult head-scratchers, this game suits a wide range of players, from beginners to veterans.
The game also features a "Stage Clear" mode and a "Random" mode. In "Stage Clear" mode, you progress by clearing puzzles one by one, and in "Random" mode puzzles are generated at random.