Sudoku by Nikoli
Met de Nikoli-puzzelserie kun je genieten van Sudoku-puzzels van hoge kwaliteit, gemaakt door Nikoli, die dit type puzzel zijn naam hebben gegeven en wereldberoemd hebben gemaakt. De Nintendo 3DS maakt helder overzicht en intuïtieve inputs mogelijk.
Sudoku by Nikoli bevat 50 Sudoku-puzzels. Om te zorgen dat je er lang van kunt genieten, is er zowel een Stage Clear-stand als een Random-stand. In de eerste stand moet je één voor één puzzels oplossen en in de andere worden puzzels willekeurig gegenereerd.