Retro City Rampage: DX
In this remastered edit of the game, Retro City Rampage: DX lets you blast, steal and smash your way through time in the top-down city of Theftropolis. Jack cars to run missions, relieve civilians of coins, and outrun the cops to stay alive.
Set in an open world sporting over 60 story missions and 45 arcade challenges, the decidedly-fruit-loop story is peppered with a host of homages to classic games and TV personalities, along with mini games and interactive shops to browse. There’s even an 8-bit mode for the full-on ‘80s experience.
Whether you want a nitro-boosted shopping trolley or a proton beam that busts ghosts, there’s oodles of destructive choice. Got the urge to go marauding with a tank, or fancy dispensing razor-sharp justice with a scythe? No problemo. You’ll never run short of inventive ways to cause mayhem, that’s for sure. Retro City Rampage: DX – pint-sized crime sprees have never been so big.