PUZZLEBOX setup
In PUZZLEBOX setup you hold the Nintendo 3DS system upside-down. Use the stylus to select a coloured tile on the Touch Screen, which is then on top. Release the coloured tile so it falls down in the selected column.
Let the matching tiles fall into the glass bottle on the 3D Screen to copy a painting or to complete a setup.