Epic Word Search Collection
Epic Word Search puzzles are huge! Each puzzle contains over 1,500 words, hidden in a grid that's much too large to fit on screen!
To solve the word search you'll have to scroll around the puzzle looking for words. Use the +Control Pad or Circle Pad to move the grid and touch with the stylus to highlight words. This is a challenge like nothing you've ever seen before with many hours of gameplay in each enormous puzzle.