Renowned as one of the most challenging platform games of all time, Ghosts'n Goblins pits brave knight Arthur on a hair-raising journey to rescue his beloved princess from her supernatural captors.
Arm yourself with weapons such as the Javelin, Dagger or Axe, then battle your way through six monster-infested stages until the final confrontation with the Devil himself!