Ghosts'n Goblins is bekend als een van de uitdagendste platformspellen aller tijden. In het spel gaat de dappere ridder Arthur een ijzingwekkende missie aan om zijn geliefde prinses te redden van de bovennatuurlijke ontvoerders.