The Highland: Legendary Deck
Want to add some challenge to your next Talisman: Digital Edition adventure? With the Legendary Deck for The Highland Expansion, you can increase the difficulty of cards you’ll encounter when playing with this expansion.
This Legendary Deck replaces selected cards from the adventure deck of the Highland Expansion, with the new cards being designed to offer extra challenge for hardcore Talisman players. It also increases the difficulty of battling the Eagle King.
After having been betrayed by the Great Wizard, the Eagle King has been waiting for his chance to destroy the Crown of Command. With his newly reinforced powers, he’s ready to strike down any adventurers in his path!
By playing with this Legendary Deck enabled, your adventure cards will be replaced with new, more challenging cards. This includes cards providing less support than they originally would, making your journey through the Highlands even more treacherous.