Little Noah: Scion of Paradise DLC 1: Avatar, Lilliput, and Accessory Pack
Talk to the Champion on the airship with the "Avatars" speech bubble over her head to change to one of these new avatars.
White Mage Noah
These Lilliputs appear at random in the ruins. Enlist their aid and expand your repertoire!
Trusty Piggy Bank (★★★)
Trusty Piggy Bank: Keep the gold you pick up in the dungeons, even after getting knocked out.