Little Noah: Scion of Paradise DLC 1: Avatar, Lilliput, and Accessory Pack
Praat met de kampioen op de landingsbaan die een tekstballon met "Avatars" boven haar hoofd heeft om over te schakelen naar een van deze nieuwe avatars.
White Mage Noah
Deze Lilliputs verschijnen willekeurig in de ruïnes. Laat ze je helpen om je repertoire uit te breiden!
Trusty Piggy Bank (★★★)
Trusty Piggy Bank: hou het goud dat je opraapt in de kerkers, zelfs als je knock-out gaat.