Expansion 1: Fan Favorites
… and neither will you, with help from the new heroes in this expansion for the Dresden Files Cooperative Card Game! This expansion adds two new character decks—Thomas Raith and Waldo Butters—and two new book decks—BLOOD RITES and DEAD BEAT.