Curious Expedition 2 - Highlands of Avalon
The Highlands of Avalon DLC features a brand new island type (the Highlands) with new tile types, items, locations, enemies, recruitable characters and more. Once the DLC is activated it will expand possibilities across the entire game, both in Campaign Mode and Director Mode.