Keep your Pokémon by your side as you take on the challenges of the Johto region in Pokémon HeartGold Version and Pokémon SoulSilver Version on Nintendo DS! With the new Pokéwalker accessory, you can truly be with your Pokémon all the time – a type of pedometer, it lets you interact with your Pokémon in a variety of ways, including catching wild Pokémon and finding hidden items.
Encounter more Legendary Pokémon than ever before and face the mysterious Team Rocket who are definitely up to no good as you battle to become the Champion! Get a taster for the action to come by visiting the official Pokémon HeartGold Version and Pokémon SoulSilver Version teaser site and whet your appetite for the stunning adventure that lands in shops March 26!