Hanabi Festival 3 is here!
Retro gamers rejoice! It’s time for another round of classic games that were never released in Europe before.
This, the third Hanabi Festival (named after the Japanese fireworks season), once again brings you previously unseen treats from Japan and the U.S. to enjoy via Virtual Console.
We’ve got something for everyone; from big names such as Super Mario RPG to cult hits like DoReMi Fantasy. And, if you missed it during the first Hanabi Festival, you can also download the all-time great Super Mario Bros.: The Lost Levels. And the good news is: this and all Hanabi Festival titles will remain in the Wii Shop Channel even after the Festival has ended.
Please note that some Hanabi Festival games include a small amount of Japanese text but can be enjoyed without knowledge of the language.