Hanabi Festival 3 is begonnen!
Liefhebbers van retrogames opgelet! Het is tijd voor een volgende ronde met spelklassiekers die nog nooit eerder in Europa zijn verschenen.
De derde editie van het Hanabi Festival (genoemd naar het Japanse vuurwerkseizoen) presenteert opnieuw nog niet eerder verkrijgbaar speelplezier voor de Virtual Console uit Japan en de Verenigde Staten.
We hebben voor elk wat wils, van grote namen zoals Super Mario RPG tot cultklassiekers als DoReMi Fantasy. Mocht je je kans tijdens de eerste editie van het Hanabi Festival hebben gemist: de kaskraker Super Mario Bros.: The Lost Levels is ook te downloaden. Het goede nieuws is, dat deze en alle andere Hanabi Festival-titels ook na afloop van het festival in het Wii-winkelkanaal verkrijgbaar zullen blijven.
Houd er rekening mee dat sommige Hanabi Festival-spellen een kleine hoeveelheid Japanse schermtekst bevatten. Je hoeft echter geen Japans te kennen om ze te kunnen spelen!