Now on Virtual Console
Regarded as one of the best 2D fighters of all time, Samurai Shodown 2 features new characters, an improved rage system and even more moves to master.
In this SEGA MEGA DRIVE-exclusive sequel to the gruesome arcade classic, Rick dons the Terror Mask once again to defeat nightmarish beasts in a new quest to rescue his girlfriend.
Join young Ecco Jr the dolphin on an aquatic adventure for younger players, as he teams up with his marine pals Tara and Kitnee to seek out the legendary Big Blue.