Wii
Another year is almost over and we’ve recently launched some exciting new websites for our latest releases – Wii Music and Animal Crossing: Let’s Go to the City on Wii and Harvest Moon DS: Island of Happiness on DS. But with all the excitement surrounding the Christmas season, it’s easy to forget the great games that landed in our laps and on our consoles during the rest of 2008. Naturally, it would be impossible to mention everything, so we’ve decided to highlight a few of the titles that we‘d have been more than happy to find in Santa’s stocking – you can find out more details by clicking the links!
Getting healthy was never as much fun as in 2008, when the Wii Fit phenomenon took off. Aerobics, yoga, rhythm boxing and more - all here for your energetic enjoyment!
Bursting out of its packaging in June this year, Super Smash Bros. Brawl took the series to explosive new heights, introducing even more characters and some awesome moves.
One of the most anticipated titles of the year, Mario Kart Wii upped the realism of a racing experience by introducing the Wii Wheel for even more motoring madness!
Disaster: Day of CrisisIt should have been a day like any other day, but instead Raymond Bryce receives a call to help thwart the sinister threat of a terrorist organization – and takes you on epic journey through catastrophe and survival.
Winter sports heaven skied into our lives in summer 2008 and ensured that a downhill experience could be enjoyed by all the family from the safety of the living room!
Phoenix Wright’s legal cases aren’t getting any easier in the fourth outing from this hugely enjoyable series. Trials and Tribulations brought the best in Touch Screen trials to the DS.
Delectable dishes from around the world made so simple with the help of a talking chef – Cooking Guide hit the shelves in June 2008, to the relief of mothers everywhere.
Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Time/DarknessWaking up to find you've turned into a Pokémon would bemuse anyone - luckily you can call on your friends for some help to complete quests in this intriguing Pokémon adventure.
Professor Kageyama’s Maths TrainingHate maths? Well, Professor Kageyama’s Hundred Cell Calulation Method makes short work of the number demons and helps you get comfortable with a tricky subject.
The residents of St. Mystere certainly were a mysterious bunch, but the stunning graphics and delightful puzzles made all that headscratching worthwhile in this successful adventure-puzzle game.