Survive nature’s most devastating catastrophes in Disaster: Day of Crisis, a panic-inducing survival game for Wii. In a devastatingly short period of time, an unprecedented wave of natural disasters has pummeled the United States. On top of this inexplicable series of disasters, a rogue special forces unit has taken advantage of the chaos and seized a nuclear weapon. Only Ray, a former member of an elite rescue task force, has decided to take a stand.