The storyline follows the exploits of a wronged, mutated beaver, bent on exacting his revenge. Not only do players build static towers to stop the beaver-sent robot-onslaught, they also directly control one of several mobile and super-tough hero robots, the Thermidoom company’s pride and joy. Heroes can use anything from dual chain-guns to flame throwers to fortify their HQ. These moving weapons can then be upgraded as they gain experience, becoming even more powerful fighting machines.