Rakoo & Friends
Driven by his unrequited romantic yearnings, the charming but not very smart Rakoo leaves his cosy, comfortable home in search of that special someone. A freshly picked flower, a goofy smile and off he goes!
In his frantic race for survival, Rakoo embarks on a fantastic adventure in a world that’s as wild and beautiful as it is dangerous. Rakoo & Friends is an original adventure running game that’s full of humour with over 45 levels to discover.
Use the Wii U GamePad to guide Rakoo through the wonders and perils he encounters along the way. Fun power-up such as the speedy Hot Spicy or Destructive Mount will ensure a truly epic ride! Invite four friends to help you with your quest in multiplayer and collect all manner of stamps, rewards, achievements, and items to customise your hero with.