De charmante maar niet al te intelligente Rakoo verlaat zijn knusse, comfortabele huis om zijn ware liefde te vinden. Met een vers geplukte bloem en een dommige glimlach gaat hij op avontuur.
In deze hectische game gaat Rakoo op reis in een wereld die beeldschoon maar ook levensgevaarlijk is. Rakoo & Friends is een originele avonturengame boordevol humor, waarin spelers meer dan 45 levels kunnen ontdekken.
Gebruik de Wii U GamePad om Rakoo door de levels heen te loodsen. Grappige power-ups zoals de Hot Spicy en de Destructive Mount staan garant voor een onvergetelijk avontuur. Nodig je vrienden uit om je te helpen in de multiplayerstand en verzamel allerlei stempels, beloningen en extra’s waarmee je de romantische held sterker kunt maken.