On a day like any other, a young boy returns home to find it in ruins and his parents, gone. Armed with courage and driven by the pain of his loss, he sets out on a journey to uncover the truth behind his family's disappearance... But what he discovers will forever change the World of Arkanys...
Legends of Ethernal is a 2D single-player action adventure game where you need to explore beautiful hand-crafted environments, solve clever puzzles and battle challenging creatures to uncover the truth about your parents’ disappearance.