GoatPunks
GoatPunks is a multiplayer action game pitting your goat against other players in a battle to become king of the mountain. Fight through an onslaught of bombs, obstacles and each other to climb to the top of 9 uniquely themed mountains each offering distinct challenges. Once up there, stay on top of the competition for 30 hectic seconds to claim victory.
GoatPunks supports up to 4 players in head-to-headbutt, split-screen, action. Grab your Joy-Cons and get ready to roll. Shields, weapons, and power-ups are scattered about the mountain, and if you manage to get your goat to make it up the top, all the other goats will have a common enemy: you!