GoatPunks is een multiplayergame waarin jouw geit het op moet nemen tegen andere spelers om de koning van de berg te worden. Baan je een weg naar boven terwijl je wordt bestookt met bommen, obstakels moet ontwijken en je tegenstanders je in de weg zitten. Zodra je de top hebt bereikt, moet je daar 30 seconden blijven om de overwinning op je naam te zetten.