In this Game Boy Advance-exclusive adventure, dream-travelling hero Klonoa finds himself in a strange land, at the mercy of an insomniac emperor who wants to ban dreaming!
To win his freedom, Klonoa must traverse 40 stages of platforming and puzzling action – and even hover boarding! – then defeat the monsters creating havoc across the empire.