Wargroove: Double Trouble
Grab a fellow ruffian, set up your Hideout and take on Wargroove: Double Trouble. Designed with co-op play in mind, this expansion adds a new story campaign that introduces Outlaw Commanders; the mighty Wulfar, troublemaker twins Errol and Orla, as well as the maleficent Vesper.
After an unexpected kidnapping and some severe ransom demands, your group of rogues have no choice but to perform the biggest heist that Aurania has ever seen - plundering riches from the Imperial Palace of Heavensong, Stone Mountain Fort of Felheim, the Celandine Vault of Cherrystone and the Floran’s Iron Roots reserves. But do you have the chops to get the job done?
> Brand new Co-Op Story Campaign (can be played couch co-op, online co-op or even solo)