Wargroove: Double Trouble
Nodig nog een schurk uit, richt jullie schuilplaats in en stort je op Wargroove: Double Trouble. Deze uitbreiding is ontworpen met het oog op coöp en bevat een nieuw verhaal waarin Outlaw-commandanten worden geïntroduceerd: de machtige Wulfar, de herrieschoppende tweeling Errol en Orla en de geniepige Vesper.
Na een ontvoering die niemand zag aankomen en een heftige losgeldeis staat je verzameling bandieten niets anders te doen dan de grootste overval te plegen uit de geschiedenis van Aurania: het plunderen van het koninklijke paleis van Heavensong, het bergfort van Felheim, de Celandinekluis van Cherrystone en de ijzervoorraad van Floran. Zijn jullie hiertegen opgewassen?