Hotto Stuff Pack
This pack includes more than 40 recipes to design and decorate structures that look similar to the Hotto Steppe – a popular resting area in a distant land where visitors can take a break from their travels. Players will also get access to an additional island to gather the materials they’ll need to build these recipes.