Hotto Stuff Pack
Dit pakket bevat meer dan 40 recepten voor het ontwerpen en versieren van gebouwen die op de Hotto Steppe lijken: een populair rustgebied in een ver land waar bezoekers kunnen bijkomen van hun reis. Spelers krijgen ook toegang tot een extra eiland, waar ze de materialen kunnen verzamelen die ze voor deze recepten nodig hebben.