Labyrinth Runner - Horror Escape Survive Simulator
A game for puzzle lovers, everyone knows that there is always a way out of any trouble, also in this game we give you the opportunity to find a way out of the labyrinth in which there are many different obstacles in addition to the way out of it, for the allotted time you have to get out of it, failing to do this, the one who locked you in this labyrinth will find you, from the auxiliary things you only have the ability to mark the locations where you have already been and your own memory.
We were able to find the door, this is not the first problem, to open it you also need a key, which is also hidden in the labyrinth, you won’t be able to run for a long time, use your stamina wisely.
An excellent game for hardcore and puzzle lovers, sharpen your memory and open new levels with pleasure.