Labyrinth Runner - Horror Escape Survive Simulator
Een spel voor puzzelliefhebbers, iedereen weet dat er altijd een uitweg uit problemen is, ook in dit spel geven we je de mogelijkheid om een uitweg te vinden uit het labyrint waarin naast de uitweg veel verschillende obstakels zijn het, voor de toegewezen tijd die je hebt om eruit te komen, als je dit niet doet, zal degene die je opsloot in dit labyrint je vinden, van de hulpzaken heb je alleen de mogelijkheid om de locaties te markeren waar je al bent geweest en je eigen herinnering.
We hebben de deur kunnen vinden, dit is niet het eerste probleem, om hem te openen heb je ook een sleutel nodig, die ook verborgen zit in het labyrint, je zult lange tijd niet kunnen rennen, gebruik je uithoudingsvermogen verstandig.
Een uitstekend spel voor liefhebbers van hardcore en puzzels, verscherp je geheugen en open met plezier nieuwe niveaus.