Wii U Basic Pack: afhankelijk van de grootte van een spel, kan extra opslagmedia vereist zijn voor het downloaden.
Bekijk video's van uitgebrachte en nog te verschijnen Wii U-software. Dit kan zowel op de televisie als op de Wii U GamePad.