Het Wii-systeem aansluiten op computermonitors
Een tv-kaart in je pc stelt je in staat om je spelsysteem erop aan te sluiten, mits de kaart over de juiste aansluitingen beschikt (zoals RF, AV, S-Video of coaxiaal). Onze ervaring is echter dat dit in de meeste gevallen een minder heldere beeldkwaliteit oplevert dan op een tv.
Nintendo produceert geen snoeren voor het maken van een RGB- of DVI-verbinding. Hoewel andere bedrijven mogelijk snoeren fabriceren die dit mogelijk kunnen maken, zijn we niet in staat deze producten aan te bevelen, aangezien ze niet gelicenseerd zijn door Nintendo.