DLC van Pokémon Scarlet of Pokémon Violet verschijnt niet
De informatie in dit artikel kan je helpen als je Pokémon Scarlet: The Hidden Treasure of Area Zero of Pokémon Violet: The Hidden Treasure of Area Zero hebt gekocht, maar de DLC niet in de game verschijnt.
Gebruik je een fysieke gamecard of virtuele gamecard voor Pokémon Scarlet/Pokémon Violet?