Vereisten om een Nintendo Switch-systeem met het internet te verbinden
Informatie over wat er nodig is om een Nintendo Switch-systeem met het internet te verbinden.
Als dit je voorkeursmethode is en je netwerkomgeving al is ingesteld, kunnen we je helpen je Nintendo Switch-systeem te verbinden met een wifinetwerk.
Als dit je voorkeursmethode is en je netwerkomgeving al is ingesteld, kunnen we je helpen je Nintendo Switch-systeem te verbinden met een kabelnetwerk.