Foutmelding: Je hebt de software nodig om deze te kunnen spelen
De volgende foutmelding wordt weergegeven als je een game of DLC probeert op te starten op je Nintendo Switch-systeem: "Je hebt de software nodig om deze te kunnen spelen."
Deze foutmelding betekent niet dat er een probleem is met je systeem. Het betekent meestal dat je een downloadbare game of DLC probeert op te starten voor een game die niet op het Nintendo Switch-systeem staat.
Als de game en DLC beide uit de regio Europa komen, kun je contact opnemen als de fout zich blijft voordoen.
Lees veelgestelde vragen over regionale compatibiliteit voor meer informatie over compatibiliteit tussen verschillende regio's.