Je kunt je Nintendo Switch niet verbinden met een (draadloos) netwerk en je krijgt foutcode 2110-1100 te zien.
Houd de HOME-knop minimaal één seconde ingedrukt om de instellingen te openen en kijk of de vliegtuigstand aan of uit staat. De vliegtuigstand moet worden uitgeschakeld als je verbinding wilt maken met een draadloos netwerk.
Beide uiteinden van de ethernetkabel moeten stevig in de ethernetpoorten van de LAN-adapter of houder en router/modem zitten. Als je een USB-LAN-adapter gebruikt, zorg dan dat deze juist is geïnstalleerd.
Als je nog steeds geen verbinding kunt maken, probeer dan een andere LAN-adapter te gebruiken, indien beschikbaar.