Xenoblade Chronicles komt twee weken vroeger
8 juli 2011 - Xenoblade Chronicles, de epische actie-rpg voor Wii, zal twee weken eerder dan verwacht in de winkel liggen. Vanaf 19 augustus kunnen fans de ontzagwekkend grote wereld van dit prestigieuze spel naar hartelust verkennen.
Xenoblade Chronicles neemt je mee naar de verbluffende wereld van Bionis en Mechonis, met zijn uitgestrekte landschappen die meer dan 100 uren aan meeslepende gameplay opleveren. Geniet van de vrijheid om naar alles dat je in de verte ziet toe te kunnen gaan en je tanden te zetten in de vele missies die het spel rijk is. Xenoblade Chronicles wijkt af van traditionele spellen in het genre door zijn spannende realtime-gevechten en de vrijheid die je hebt om de wereld zonder onderbrekingen en willekeurige aanvallen door monsters te kunnen verkennen.
Ga naar xenobladechronicles.nl om het spel in actie te zien en het Iwata vraag-interview te lezen. De volledige site volgt snel!