Pucca zoenenmissie
Pucca heeft een grote droom: haar geliefde Garu omhelzen en met kusjes bedelven! Maar deze kleine Ninja heeft daar helemaal geen zin in! Pucca is echter een al even verliefde als koppige jonge dame en zet de achtervolging in! Met de ludieke en interactieve tekenfilm Pucca zoenenmissie kan je, met de Wii-afstandsbediening, de actie telkens pauzeren wanneer Pucca geconfronteerd wordt met een hindernis of gevaar, om haar te helpen de hindernis te overwinnen voor ze verder kan met haar achtervolging. Na elke sprint moet ze Garu zoeken, want deze probeert zich altijd te verstoppen, om hem te bedelven onder de zoenen!Het spel is voorzien van Nederlandse schermteksten.