Skylanders Trap Team
Breng speelgoed tot leven en bekeer de slechteriken tot het goede in Skylanders Trap Team voor de Wii! Vang vijanden door ze op te sluiten in speciale Traptanium Traps, die je direct in het gloednieuwe Traptanium Portal kunt plaatsen. Stuur ze vervolgens terug naar Skylands, waar ze als speelbare personages aan jouw zijde vechten.